the world

Igår fick jag vet av en kompis att det snöade i Uppsala, medans här i Stockholm bara regnade det. Efter ha kollat på sjunde hilmel & Onte tree hill så gick jag ner till Kristoffer som var på jobbet, hjälpte han lite, Träffade lite folk och sp, sen gick vi hem tog på oss andra kläder och gick för att handla, handlade massa godis, + massa mat. Kollade på du bli vad du äter & ett till program, sen gick vi och la oss, det var Kristoffers dag igår.

Idag har jag bara tagit det lungt, ska ikväll åka till Mimmi så ska vi gå och kolla på Snook på Lotus sen ska jag sova hos henne, men är inte så säker på att jag ska åka nä eftersom hon slutar jobba kl 21.30 och jag ska sitter och vänta på henne, men har ju tvätt tid så, och jag vill ju se Snook så. väntat hela veckan på det.. Och så är det en speciel dag idag, 1 år med Kristoffer, ska jag vara hemma då eller borta?

Bry dig inte..

Ska nu gå och fixa mig, sen bara ta det lungt.

Kommentarer
Postat av: carro

Mysigt att fira ett år! Tycker absolut du ska vara hemma med pojken.. Ett år är juh stort
Hoppas det blir en fin dag i alla fall ;)

2007-10-12 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0