Resturangkök.

Igår kom Mimmi hem till mig igen, gjorde blåbärspaj och myste, tack gumman för du kom, Hade en FÖRJÄVLIG dag igår, kan inte fatta att ni är så jävla duma i huvuvdena.. Ni som var mina bästa och nära kompisar kan tro något sånt. eller hitta på. Prata med mig iställer och få reda på fakta istället för att gå runt och snacka..

Jag har min Kristoffer

Idag började resturangköket igen, Har fått nya omklädnnigsrum i källaren, as fiiina. Sen så kom jag i samma grupp som Mimmi, idag var vi i kallsköket, känndes bra, gjorde skagenstuvnung,sallad & chokladsås..! Sen så fick vi 1 bestälning på hela dagen. Åkte hem sen och kollade på One tree hill & käkade popcorn. & Nu ska jag gå och hjälpa Kristoffer med disken sen bara mysa.

Utgång imorn med Mimmi, tjejkväll med campanj =)

image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0