Om du lämnar mig nu

Sitter och kollar på vänner & dricker mjölk, har pluggat lite projektarbete, men det gå upp & ner, har fixat lite med studentskivan också, ringt och hört lite på både lotus & seven som nu ska byta namn till People, vi måste få ihop massa pengar & sälja 250 biljetter, Orkar inte hålla på, men vill ju ha en studentskiva, så ska prata med Mimmi idag så ska vi fixa det imorn =).
Har tvätttid idag så dags att tvätta kläder senare, sen ska jag gå och handla lite mat, och sen bara mysa framför tvn, det är ju efterlyst ikväll, får se om jag vågar se på det.

Imorn är det äntligen SNOOK med Mimmi, känns bra. Hoppas på en kanon kväll.

Jossan om du läser det här ring mig :)

Någon som vill ge råd till studentskivan?

image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0