mörkret

Kristoffer kom hem på 10 rasten och kollade o, jag var vaken, Det var jag innan han kom hade mormor ring och frågat hur det var. Så jag låg och tänkte på massa saker. Men nu är jag uppe om ca en timme kommer Carina så då ska jag gå ner till centralen och möta henne, sen ska vi bara hem och ämna hennes grejer sen ska vi gå ner på staaaaan, har varit på stan varje dag sen i fredags. haha börjar bli trött på det nu. haha! Men nu e det ju lite anurlunda har ju pengar nu =).

Ikväll blir det wok här hemma, mummmsii! Det blit nog ingen utgång ikväll för miun del eftersom vi har besök här hemma, så jag längtar ännu mer tills den 3 november. då ni brudar.

Nu måste jag äta frukost och sen gå .

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0