Många inlägg idag

Nu har det börjat bli mörkt ute och jag väntar på att det ska bli något roligt på tv, har en kopp te framför mig och kan inte dricka det bara för det är för varmt, men snart hoppas jag. Var ute en stund bara för jag var tvungen att köpa ipren till mig & kristoffer om nu någon av oss får huvudvärk eller jag får tändvärk.. buu! Hoppas sanrt på att få operera mig, vill inte ha ont i tanden, plus den ser inte klock ut, inte för att någon kolla i min mun men, haha, biland tror folk att jag har tuggumi på tanden. haha! Tror jag skulle till tandläkaren sanart här nu i Oktober.
Det kommer bli mycket nu i Oktober för min del, Nu den 11 fyller Andre 18 år, sen friar Krisotffer & jag ett år nästa vecka, sen den hälgen ska vi till Kolmorden och se när Kristoffer,Basse & Janne klappar vargar. sen den 19onde kommer Kristoffer lillebror och ska sova här bara för ahn ska göra något med lumpen att göra, sen den 20onde ska jag jobba för skolan så vi kommer till Italien, Hoppas på mer kul ni i denna månad. 

Hade bordsdekurationer igår, håll på med blommor i floristsalen.. Var ganska kul
Här kommer blommorna.

      ! 

Nu ska jag börja dricka mitt te sen kolla på tv.

Tv = MITT LIV 


Kommentarer
Postat av: ,

det é as kul&lätt att fixa sånt där :D

2007-10-02 @ 19:09:19
Postat av: katja

jag minns den goda tiden förut när man gick i skolan och jorde sånt. / florist katja

2007-10-03 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0