Lördag

Vaknade av att kristoffer inte var hemma, fick typ panik, då jag kom på att Kristoffer var på jobbet, men sen kom han hem så då gick jag upp, fixade mig och sen ner till stan, kollade runt lite jag köpte 2 bordsunderlägg för 5 kr på In&Finn. Sen köpte jag lite saker man behöver på Eden, Kristoffer köpte mat och ett par jeans till mig, Han är för god min pojkvän, den här veckan har jag fått massa saker av han <3, Sen etfer ett tag kom Mimmi ner på stan så vi gick lite och kollade, sen kantade vi hem till mig och käkade, Har nyss kollar på Svennson Svensson med Kristoffer & käkat ostbågar, nu sitter han och kollar på luftens hjältar medans jag sitter här, och är nöjd med dagen..! För en gång skull så är det en lugn helg för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0