Kör så det ryker

Äntligen höstlov, nu börjar det kännas på riktigt, söndag idag får sova hur länge jag vill imorn bitti, men det ska jag inte göra eftersom Josefin kommer imorn hit, så vi ska hitta på något kul, sen så är det ju kallt ute så det är ett perfekt höstlov. Har massa saker jag ska göra på lovet.

Måndag - Jossan kommer, kolla på sjunde himlen & One tree hill..
Tisdag - tvätta, kolla på sjunde himlen & One tree hill.
Onsdag - Carina kommer hit, ska gå på stan. Får studiebidraget. =), kolla på sjunde himlen & One tree hill.
Torsdag - Carina & jag fortsätta gå på stan, handla julklappar. (börja i god tid). Sen åker hon hem då ska jag bara kolla på Sjunde himlen & One tree hill. Erotik mässa med Mimmi..
Fredag - Erotik mässa med Mimmi haha!
Lördag - Alla tjejer kommer, middag sen på någon fest. =)


Idag var Mimmi,jag & Kristoffer på stan, Mimmi hittade lite saker, samt jag också men har ju inga pengar så fick gå och fönster handla. men Kristoffer köpte maskara till mig, och ett par troror :) tack älskling, sen ett as fint ljus. Gick hem sen då jag & Kristoffer bärjade gära mat, sen åkte Mimmi hem. så då kollade vi på rattototoii eller vad den nu heter. haha! Nu sitter jag & käkar räksmörgås. ska snart gå & sova.

image385

Love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0