Kanelbullens dag

Idag är det  Kanelbullens dag så efter Kristoffer har jobbat färdigt så ska vi gå iväg och köpa oss en varsin stor bulle, kommer bli så gott, sen så kanske vå går på stan och kollar runt lite.
Jag kom ihåg förra årets kanellbullens dag då var våran pararelklass i köket då dom fick dela ut massa bullar till oss elever, vissa fick ju flera bullar än en! hehe!

Var nere på Kristoffers jobb igår igen hjälpte han med lite saker, haha han är så duktig min man, att han orkar stå och packa upp ALLA kläder och mäta och mm, när han packade upp VASUMA så fick man godis med så vi satt och käkade godis sen. as goda. Sen gick vi hem och käkade köttsoppa, as gott.

Ska skriva mig här i Stockholm nu i veckan, sen står mitt namn och på dörren, kommer att kännas parfect, men kommer att åka hem till familjen ändå och hälsa på, jag glömmer aldrig min familj..!

image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0