I just love it, NOT!

Var ner på Kristoffer jobb ett tag där bara Maria & Kristoffer var kvar, pratade lite med Kristoffer sen gick jag och handlade, hittade massa gott jag ville köpa men tog mit förnuft i fånga och köpte bara det jag skulle. Så nu har jag fixat falukorven, Mimmi berättade hur jag skule göra så litar på dig =). sen så nu väntar jag bara på att korven ska bli färdig & att potatisarna blir kokat s¨å jag kan göra hemmagjord potatis mos. Sen är maten färdig tills Kristoffer kommer hem. Sen ska vi äta & bara kolla på tv & mysa. Är ju fråga Olle idag, Och Myggan..

Den 3 November tjejer gäller det. Fan vad kul vi ska ha..
PARTY.

image372image371image373image374
Ida  , Lisa  , Mimmi & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0