HERO, YES THATS ME!!

Gick så bra idag i skolan, börjar fixa det där nu, äntligen. Bara Mimmi & jag i kallköket idag, David fick vara någon annan stands, fixade nästan allt före lunch så vi satt länge och käkade & pratade, sen fick vi några bestälningar, det mästa bestälningar kom när vi hade städat & tagit bort allt nästan, men fixade det ändå! Sen tig jag tåget hem och satt och käkade på en godis påse, tills jag somnade, vaknade av ett ryck när Mimmi ringde till mig. haha men då var vi ändå i Stockholm. Sprang hem för att hinna kolla på One tree hill, väl när jag sat tpå tvn, så var det inte det, då börjar det halv 5 i stället....! & kl 17.00 kommer Kristoffer hem, lär börja fixa mig vi ska åka till gamla stan & gå på nå grejs med VASUMA. Hoppas på att det blir kul kanske hitta nå fina kläder, synd bara att dom gör killkläder & inte tjejkläder.. :/

Nu börjar One tree hill & så ska jag sminka mig lite, Får se vad som händer ikväll, ville ju på TAKIDA men fans inga biljetter kvar :(, så blir nog en hemma kväll eller vi får se vad kvällen har att erbjuda.

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0