Fy fan

Varit på stan en hel dag igen, hittade inget till mig själv bara julklappar, så nu är det bara n¨gra perssoner kvar som jag har kvar att köpa till, Man är då ute i tid i år.
Carina däremor hittade några saker, så hon är nöjd, ska ner på stan imorn igen och kolla. ORKAR inte...!

Håller på att göra maten nu, det blit då wok som man har längtat efter. Snälla tomten ge mig en större wokpanna i julklappa ? :)
Sen så blir det tv-tittande som vanligt, missade One tree hill idag.

Just nu blev jag jätte SUGEN på att gå ut, sista kvällen för seven att ha öppet. Men vill inte slösa pengar på att åka till Uppsala just nu. Kommer bara vara mer laddad förms på lördag om nu jag inte går ut.

Nu är maten färdig..

HATAR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0