flashback,

Det var trevlig igår, tills det spårade ut. Men aja, drack lite hemma hos mig, sen tog vi tunnelbana till t-centralen där vi träffade Helen/Helena (kommer inte ihåg), sen tog vi röda linjen till Södermalm, gick där ett tag, sen helt plöstligt kände jag igen mig, stod precis där mormor & morfar bode när jag var liten, Ååå fick massa minnen, sa nog flera gånger till Mimmi , där bode mormor :).
Tänk att man kan bli så glad över att se ett gamalt höghus där mormor & morfar bode förut. men har ju tillbringat massa tid där så =).
Sen gick vi till ett ställe som heter Baltazar, där drack vi lite & en pratade. as billigt ställe. 4 shots för 100 kr, de du!!
Sen åkte vi ner till Stan igen, gick till Soft kök & bar som det var en jääääte lång kö till så då gick vi förbi The ny vibe,
men var kö där också, stod en jävla kille på 25.30 år och pissade på ett skyltfönster, sen kom han till oss och började babbla, sen gick dom, sen får man en jävla sopttloska i håret, så Mimmi gick fram till han & började tjafst. Mimmi van så klart. <3,
sen gick vi en liten bit, sen skulle vi träffa en kompis till Mimmi, men jag var inte på humör eftersom sopttet i håret inte var så kul, men gick och väntade på den hon skulle träffa men den kom aldrig, så vi gick hem. väl hemma satt Kristoffer uppe & spelade tv-spel. sen gick vi och la oss.

Hade en trevlig kväll, men spårade.


image383
Mys på tunnelbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0