fight!

Har nu kommit hem från skolan och är super trött, vart hos tandläkaren också och det gick bra, ska gå operera mig den 20 de December, så hoppas på en bra julafton & nyår utan tandvärk..! hehe, har nyss ätit lite lassange och en macka, sitter och väntar på att sjunde himlen & one tree hill ska börja & sen kommer Kristoffer hem så ska vi göra mat ch sen bara mysa, är ju desperat housewife ikväll så ska nog fråga Kristoffer om vi kan köpa popcorn, eller varför inte göra ne räksmörgås?! det är ju också gott.. hehe!

Igår köpte Mimmi biljetter till Snook som är på fredag, ska bli så jävla kul och se dom ,samtididgt vara med vännerna. sen sover jag hos Mimmi och sen dagen efter kommer Kristoffers pappa och hälsar på sen blir det Kolmården på söndag.

Nu ska jag och lägga mig famför tvn, sen börja plugga lite projektarbete.. !



image330
Snook på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0