En Kärlek

Nu sitter jag och tuggar tuggumi, och kollar lite på toon disney, kommer bli en slappa dag idag, framför tvn, har laddad hem One tree hill så ska kolla på det och sen kommer ett nytt avsnitt på tv också, sen ikväll ska jag nog gå ner till Kristoffers jobb och hjälpa honom idag igen, det är roigare att vara där än att vara hemma helt ensam.

Imorgon är det kanelbulledagen, ska kanske baka 2 stora bullar till mig & Kristoffer, får se om man orkar, nu ska jag gå och diska lite och sen kollar på tv. som sagt tv är mitt liv, utan tv skulle jag inte klara mig, konstigt att jag klarade mig utan tv i börjar av sommaren, men då satt jag ju framför datorn hela tiden, hehe! tråkigt liv..

Imorgon är det praktik som gäller, hoppas det går bra! Hatar praktik, ella fall stället jag är på men skit samma 2 veckor kvar bara ju. Sen börjar kök i skolan och det kommer bli super kul, känns mycket bättre att vara ned kompisa och såna man känner.
JAG SKA KALRA SKOLAN, JAG SKA , JAG SKA...!



Hur får man bättre självförtroende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0