Du har ingen charm, och ingen stil!

Nu har man städat lite i lägenheten kollat på one tree hill & ätit massa godis, pratat med mormor & Mimmi i telefonen, sen nu sitter jag och funderar på om jag ska börja laga amten eller vänta tills min man kommer hem, han jobbar till 19.00 varaje kväll nu i en månad, lååånga dagar utan honom, tur bara att jag går i skolan.

Jag är så jävla trött på skolan, men bara något med 7 månader kvar & nästa allt går åt praktiken, skänt att slippa klassen och restan av skolan. Men ser i framemot praktiken som vi ska ha snart, ska ju får praktik här i Stockholm,¨sen så ska kanske Mimmi ha praktik här i Stockholm också så då blir det ännu trevligare, kanske få ha henna bo här lite också :) känns bra! Sen nu efter ju kommer de tgå så himmla fort, Jag fyller är i Januari samt Mimmi också, sen är det något lov där i mellan, sen kommer våren och dags för Italien resan med klassen, sen studentskivan som är den 28 MAJ, Sen efter det är den bara några veckor eller daga rkvar tills man tar studenten, sen åker man kanske utomlands med Mimmi & Ida. (Kanske fler tjejer också) sen är det bara att ta det lungt & lete jobb, vill värkligen ha jobb så jag kan åka utomlands & kolla läget..

Nu ska jag gå och kolla på Las vegas.

Du har ingen charm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0