Det var Grymt!

Går dagen var grym, var ju först lite osäker på vad jag skulle göra, men sen tog jag tag i mig själv började fixa mig och sen åkte jag iväg till Uppsala hem till Mimmi där hennes morfar kramade omm in med värsta BAMSEkramen, sen gjorde vi oss lite mer fina och sen trallade vi ner till Lotus, var jätte mycket folk utanför, så tog ett tag innan vi kom in, men vi hade ju förköps biljetter, så kom in tidigare. Träffade massa gamla vänner från Östervåla,så kul och träffa alla igen, sen fixade jag en macka till Johan eftersom han inte mådde bra alls, sen blv jag bjuden på en as god drink.
Snook var grym fick as bra platser och allt, men tråkigt nog körde dom bara 5 låtar...! Men kul den lilla stunden det varade, sen vart det dansa igen som det bestod va hela kvällen, massa prat och så också, lite om studentskivan :).
Gick till donken efter stägning på lotus, satt oss på en trappa och käkade upp det. sen hem till Mimmi och sov, men sova kunde jag inte, för min kära pojkvän var ute och trallade i Stockholm så var orolig, han gick från sumpan till vasastan :S duktig pojke jag har, <3

bilder kommer upp sen, ska fixa mig lite för sanart kommer Kristoffers pappa hit och så, Kristoffer köpte Xbox 360 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0