back to school..

Klarade mig genom skolan idag, blir så trött på vissa perssoner. Blää! Men efter skolan var jag på stan med Mimmi,Ida,Lisa & Jessica, var okej, men sen ville jag åka hem så jag tog första bästa tåg och sen var jag helt plöstligt i Stcokholm, så gick av tåget och trippade ner på stan gick där själv först men sen kom Kristoffer, så vi gick runt lite, kom hem med et tpar skor till mig, tröja, strumpbyxor (bruna & vita) sen hårfärg också! Vet inte hur det har blivit än bara för håret är fortfarande blött. men hoppas på att det är fint. tack älskling för skorna och allt..
(Bilder kommer upp sen)
Käkade god mat och nu ska jag kolla på tv.

Det bästa med skoldagen var att trädda Jossan, vart så glad då!

Nu ska jag gå och mysa med min pojkvänn och om en vecka firar vi ett år.

Vad ska man köpa til lsin pojkvänn i 1årspressent?


Kommentarer
Postat av: jossan

detsamma baby <3 köp nå personligt. typ nånting som har med första gången ni träffades?

2007-10-01 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0