- Sunshine

Det är svin kallt idag, det börjar varkligen bli vinter ute, dags att skaffa en ny vinterjacka. Skolan gick bra idag, hade bordsdekurationer där vi gjorde bordskransar/dörrkransar & nå blomgrej i pumpa, ska köpa min dörrkrans imorn och ta med hem till mig & Kristoffer sen sätta upp den på våran dörr. Ska vara i samma jävla grup som IDIOTEN. Men det kommer väl gå bra..
Sen kollade vi på filmer på alkoholhanteringe & Arbete grejen.. Tog första och bästa bussen hem till Östervåla, Träffade Cristoffer Vern pratade lite med han sen kom mamma med bilen och så åkte vi hem, käkade hamburgare med pomes & nu sitter jag här framför datan & tvn.

Avis, Syrran är på AIK-Göteborg. hoppashoppas AIK Vinner..

Längtar tills imorn när jag kommer hem till älsklingen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0