TRÖTT

Trött som faaan. hade kvällsresturang igår, det var skit sressigt, men gick bra ändå, fick ju ingen mant bara för serveringen tog all mat :S så jag var jävligt arg på det också! men det löste sig när jag kom hem, då gick jag & Kristofer till donken och käkade där.
Fick veta senare på kvällen att några i serveringen hade drukigt i baren så dom var as fulla, snacka om jag vart arg, förstör för sig egen klass lixom, så nu fick serveringen ingen driks.. synd..
Kul att ni nu förstör för eran egen klass. inte mycket pengar ni får till grejer sen häller.. tur att det inte var någon i min klass, då hade jag varit arg. annu argare.. fyy fan asså!

Sen kollade jag på sex and the city (typ 5 min) sen hoppas jag in i duchen med Kristoffer, sen gick vi och sov.

Ska jobba imorn, få lite exta pengar. känns bra så här när det är nära jul. + imorn åker jag  & Kristoffer till Östervåla och hälsar på..

ska gå och göra gröt nu.. BYe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0