Söndag / Dagens!

Söndag idag, och det betyder skola imorn. blää!
Vaknade så bra i den nya sängen, sen gick Kristoffer & jobbade medans jag gick ner på stan & träffade Jossan, gick och kollade på massa saker. hittade 2 ramar som jag köpte & 3 ljus. Sen bjöd Jossan mig på pizza & efter det gick vi mer på stan. sen tog vi en varsin glass & käkade på i gallerian. Sen åkter hon hem, så då gick jag hem, och när jag kom hem sitter Kristoffer & spelar tv-spel. (han gör det nu med). Ska snart laga mat men har inte så stor lust.. Har haft en bra söndag, & nu e jag helt slut, trött och ont i huvudet..


Dagens.


Dagens toppen/botten

Dagens topp 3:

1.  Varit ute & gott (på stan)

2. Pratar med Mimmi i tele <3
3.  VARIT MED JOSSAN. love uuuu
Dagens botten:

1.
 ätit pizza
2. ätit glass
3. slösat pengar..


fyyy för skolan imorn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att höra att du trivs! Det där med vänner måste ju bli lite klurigt, i och med att du går i skolan i Uppsala o så. Men du har ju Christoffer i Sthlm iaf! =) Jag har det bra jag med. Ta hand om dig!

2007-11-25 @ 17:44:56
Postat av: jossan

how you doing ;)

2007-11-26 @ 22:30:08
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0