Inget leénde på läpparna

Kom hem från skolan igår 00.00 fy fan vilken lång dag, orkar värkligen inte hålla på så där, blää, men ska man til Italien så ska man. Gårdagen började med att jag åka till skolan, hade storkök, sen efter det vart det några som skulle vara kvar efter skolan bara för att vi hade en beställning på 60 gammlingar, så det var bara och sätta igårn, jag & Mimmi på fisken, blää luktar apa om händerna. Men kvällen gick bra. Läraren Elisabet och jag satt på centralen och väntade på buss & tåg vi fick vänta en timme, för vi hade precis missat buss & tågen vi skulle åka med. så hon bjöd mig på te. tack!
Väl hemma i Stockholm mötte Kristoffer mig vid centralen . (ALDRIG att jag går hem kl 00.00 på natten här i stan), sen åka vi hem och gick och la oss.

(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0