HALOWEEN

Då är det den sista dagen på mitt sista lov, gårdagen var kanon, gick och mötte tjejerna vid 13,00 sen gick vi på stan ett tag sen hem till mig, kollade på tv & pratade, sen beställde vi pizza, gjorde oss färdiga, drack lite och sen åkte vi iväg till HALOWEEN-festen.. När vi kom fick vi en varsin välkomms drink, sen var festen igång. Dock spårade jag ut totalt, var hemma vid 00.00 - 00.30 någon gång, måde inte bra ska jag säga...! Fy vad jag skämms..
Tjejerna kom hem någon gång vid 03.00..

Fick mig en riktig bakfylla, ont i kroppen, mår illa & trött..! Men jag får skylla mig själv. Det är inte bättre än fast klockan är halv 4. :S shiiiiit.

Nu ska jag gå och äta. Kristoffer har gjort mat idag :)

(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0