Fortfarande sjuk.

Min magont går aldrig över, har legat och haft ont i natt igen, inte bättre har det blivivt än, så efter Kristoffer har jobbat så ska vi gå och handla saker som är bra för magen. asså har typ magkatarr. och det gör ONT..!

Idag ska jag försöka diska lite och plocka undan, kan inte fatta att det blir så stökigt av bara 2 personer. Sen ska jag följa med kristoffer och handla sen bara kolla på tv, Desperate ikväll ju. sen bara få och sova. hoppas pä att vara bättre så jag kan åka till skolan..

Längtar tills i helgen då vi kanske ska åka till IKEA, om jag blir bättre. hoppas! Älskar IKEA. haha!

Nu ska jag gå och kolla på tv. har så roligt liv just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0