Drama queen

Shiit är as trött. fy för kvälls resturanger. blää!
Var i köttgruppen igår på resturangen, med Mimmi,Robban & Davis, gick bra, gjorde nudlar. ahha coolt.
Det var lite stressigt med gick bra ändå! fick inte så många beställningar, det var mäst fiskgruppen som fick beställningar. heh! Missade precis ett tåg när jag kom till centralen, så fick v'nta 30 min typ.. :S, men gick bra ändå!
När jag satt på tågen ringde en gammal vän till mig, har inte pratat med han typ på ett år :S så var as paff när han ringde, men han var ju full så! tråkigt att man duger åt vissa när den/dom e fulla..
väl hemmaså hade Kristoffer gjort pomes & korv as gott, gick och la mig sen.

Mitt gos har gjort illa sig, han har skurit sig på jobbet så han har fått sy 5 styng på handen. Jag får ta hand om dig älskling. haha!

Har kommer lite maträtter från kvällsresturangen igår.
Vad tycks?

  
Gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0