Det är dom där småsakerna som gör att jag ryser av lycka..

Nu sitter jag har stolt och kollar på våran nya säng. så jävla fiiiin. (bild kommer sen) Kristoffer är med sina jobbarkompisar så jag är ensam hemma, har köpt massa godis som jag ska ha till IDOL & Sex and the city, sen var jag på stan en snabbis idag, kom hem med ett bäddsätt, 2 ljuslycktor och en krok..!
tråkigt att vara själv med som sagt man måste ju få ha ett annat liv också! Inte bara med pojkvännen..

Är ni svartsjuka elller avndsjuka?

Nu snart börjar Idol ska bara få försöka prata med Jossan på msn, men hon svarar inte .. haha!
knäpploo..

Kommentarer
Postat av: jossan

haha jag sov:P är helt slut efter veckan så vet ej knappt hur jag ska orka ta mig till skolan imorrn. men men.. så är väl livet? SKIT :P haha

2007-11-23 @ 20:32:18
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0