Humm?!

Kom nyss hem har varit lite på stan, kollade på lite skor och kläder. Tror jag ska köpa skor imorn när studiebidraget kommer :), Köpte lite inbjudningskort, som ajg snart ska skicka iväg, men har inte fått alla adresser än :(. Får hoppas på att jag frår dom snart.
Snart kommer Kristoffer hem från jobbet, han har jobbat över idag, och när han kommer hem ska vi gå å handla och sen städa.. Blää! Blit tokig på att städa, fast det bara är han & jag i lägenheten så blir det såå stökigt. Vi måste bli bättre på att hålla ordning.
Ikväll kommer syrrorna hem till mamma, Gud vad jag saknar dom <3, men åker nog hem snart och hälsar på dom innan dom åker til "pappa" igen...!


image19
Partydags?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0