Ett helt år.

Idag har jag och Josefin varit vänner i ett helt år. Vi har hunnit gjort jätte mycket på ett helt år, saker jag inte kommer att glömma. Kom ihåg hur mycker jordgubbar vi har käkat förra sommaren, samma sak med godiset och chipsen, vi har bara proppat i oss. och all dricka vi har drukit, all cola..! vi borde ha världens hål i tänderna ju..!
Kommer aldrig glömma när vi var och campa, när vi satt oss i båten och när du skulle ta över så snurrade vi bara runt och Emma hoppade ur, va visste juy inte hur man skulle göra..! Men tillslut så fick vi knycken på det..! haah! Och kommer du ihåg kvällarna ? när vi skulle sova i husvagnen med Robin. haha as varmt och jag kom ihåg hur arg jag var, bara för det var för trångt. sen kvällaran när vi drack öl och berättade spökhistiorier. och när vi skulle grila vårat kött.. å alla getingar. hahah!
Och kommer aldrig glömma festen i Harbo, när någon tog dig på brösten innan han deckade. och när vi gjorde marcaroner till hela bunden oss Kapten. haha! och hur full jag vart. haha ! Sov ju på vägen hem nästan, dansade kom jag ihåg att jag gjorde när jag kom hem till Östervåla.. haha! Dagen efter va inte så kul haha!. men vi tog os till stranden ändå. solade å så med din mamma å syrra!,
Kommer aldrig glömma alla saker vi gjorde, finns så mycket vi har gjort..! Men kommer aldrig glömma förstagången vi gick ut efter ajg ahr fullt 18 år. haha! Det var snö som faaan och jag gick i högklakar och du med. och hur kul vi hade gumman!

" det finns mycker vi har gjor men orkar inte babbla upp allt här"
Älskar dig gumman , Josefin Andersson <3

image52

Kommentarer
Postat av: jossan

Älskar dig gumman min<3 vi ses på tis lr? de e ju bio för alla.. pussa

2007-06-10 @ 14:53:04
URL: http://josefin88.webblogg.se/
Postat av: jossan

vi ses på tisdag? de e ju bio. pussa

2007-06-10 @ 14:53:25
URL: http://josefin88.webblogg.se/
Postat av: Kate

Jättebra blogg!

2007-06-12 @ 12:28:08
URL: http://www.fashionbykate.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0