Ett fel!

Farbror doktorn igår då, jag blev så arg att det kostar 70 kr för att träffa doktorn nu här i våla, bara för vi har bytt till Uppsala komun. :S ARG!! Aja fick ta massa prover å sånt, sen fick man veta att man hade blodbrist. fick gå och köpa en burk med järntabletter. Så nu e det dags att proppa i mig frukt å sånt. tänkte köpa jordgubbar idag innan jag åker till Stockholm. Var hem till Mimmi efter skolan igår, men vart bara ut å in sen så skulle hon åka och bowla i fyrishov, jag tog en runda på stan och träffa Veronika. Sen åkte jag hem. Va ute å cyklade igår, va jätte länge sen...! Va för bi Carina också!, skulle hämta Kristoffers tigerbalsam!
Sommnade runt 01.00 inatt, så nu har man legat och solat lite, innan man åker till Stockholm!

8 månader med dig Kristoffer <3

Veckan som kommer!

Tisdag - Åka tll Kristoffer !
Onsdag - Ledig, kasnke jobba! Träffa Lina och hitta på något.
Torsdag - JOBBA
Fredag - JOBBA!
Lördag - ?
Söndag - ?

Bjuder på en bild på mig !

image44

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0