LIFE AS WE KNOW IT

Jag har börjar kollar på en serie på 5an som inte är så bra, men eftersom jag har börjar kolla på den så måste jag se klart på den också! Den heter Left as we know it, asså jag fattar inte äns varför jag kollar på den serien, den är ju inte äns bra. Men jag ska kolla på den idag också kl 16.15. hah har köpt godis också!

image188

Sen ikväll kanske det blir bio ikväll med älsklingen. mysigt..

Pratde nyss med Jossan i tele, var skönt att få prata med dig hjärtat <3.
 
Sen så fyller Jens 18 år idag också, grattis grattis!!!



Kommentarer
Postat av: jossan

jag tycker tv programmet är bra.. men ja tycker om de mesta.
pussss löve

2007-07-31 @ 19:18:22
URL: http://josefin88.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0