I want a sweeter world

Kl 08.00 ringde jag  försäkringskassan, hörde lite om underhållstöd, så klart hade jag rätt hela tiden, Det är jag som ska ha PENGARA, inte min mamma, Så har man gått runt ända sen i januari och trott att man e dum i huvudet, att det e hon som har haft rätt hela tiden , Fast det är JAG som har haft det. Gud så arg jag blir. Men nu är det så skönt att veta att det är minna pengar..
Somnade om efter ett tag, sen kom Kristoffer he mpå 10 rasten och väkte mig igen. sen somnade jag om igen, Drömde att jag grillade kyckling med hunungs marenad, precis när amn skulle ta en tugga så väkte Kristoffer mig, Nästan som att jag började grina, ville så gärna ha den där kycklingen...!
Gick upp och gjorde lunch till han, haha vart marcaronen och bejcon. haha (eller hur det stavas). Så nu sitter man och gluttar på fashion tv.
Hoppades på fiiint väder idag, så man skulle kunna sola, men NEEEJNEEEJ, Det regnar :(

Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Korre

Du har alltid rätt

2007-07-23 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0