Have fuuuun

Fredag - Vaknade tidigt, av att mamma sa att jag skulle vara barnvakt till Fanny, så pallade mig upp för att se till henne, hon och hennes kompis badade i poolen, så fick sitta och ha kolla på dom hela tiden, sen kom mamma hem då gick jag och packade mina saker sen åkte jag ner till bussen, innan bussen gick jag in till kiosken pratade lite med Jonas. Sen for det iväg till Uppsala. där träffade jag Therese, vi gick på stan ett tag, käkade lite på donken, sen så köpte hon lite kläder (AVIS). Sen gick jag till tåget, Så var det en 40 min resa till Stockholm, där kom Kristoffer och mötte mig <3, vi tog de tlungt på kvällen ..

Lördag - Vaknade ganska sent :/ skönt att sova lääänge. man har ju SOMMMARLOV!! Haha! Tog det lungt på dagen , sen på kvällen gick vi på bio Transformers, inte en sån film jag skulle ha valt. men men .. fick godis ;) haha! Sen gick vi hem och tog det lungt, Städade lite.. Och så bakade jag bröd.. 

Söndag - Jocke fyller 18 år =), Vaknad ei lagom tid, gick ner på stan, till clasolssons och köpte en borste så vi kunde fixa vårat golv i köket. sen så gick vi in på Pub och där hittade Kristoffer ett par mjukisbyxor, sen gick vi hem, regnade som tusan..! Sen när vi kom hem kollade vi på 2 filmer oc städade. Käkade soppa och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0