tredje advent

Inte långt kvar till jul nu, idag fixade vi klart julgranen och så har vi städat nästa hela dagen, men inte blivit nå bättre, bara stökigare. skulle baka idag men orkade inte, sen så ville jag inte häller.

Har pratat med mormor,fanny & mamma idag var båda upp & ner, var så skönt att höra Fannys röst.
jag saknar dig 100 gånger såger hon, hehe! söt hon är..
Men nu e det bestämt att morfar & mamma ska förlja med mig och operera mig, först vad det tänkt att mimmi skulle följa med men hon har inte hör av sig :(, sen pratade jag och Jossan om det med jag tycker det känns bättre om morfar förljer med..

Kan man få lite julkännsla tack?


image470


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0