Strålande jul

Då är man hemma efter 5 dagar i Östervåla, ska berätta lite kort vad vi har gjort, åkte i söndags det gick bra, lite långt att åka bara, väl framme fixade vi lite och åt gröt. På julafton tog jag och Kristoffer ett julbad i badkaret, åkte en snabbis in till Uppsala..sen gick jag hem till mamma och hälsade på alla, det var mysigt fick julklappar och stannade kvar där tills dom skulle käka, käkade lite med dom också! Morfar var ju så duktig med all maten, sen fick jag vara tomten innan jag åkte iväg till Kristoffer...! väl hemma hos Kristoffer åt jag igen, gott som f*n. sen var det julklappsöppning. kvällen vart sen med toppen, Juldagen tog vi det bara lungt, och som dom resten av dagarna, idag var jag hemma ett tag hos mamma och lekte med barbie med Fanny.. Restenav dagen bestod av att åka hem till Stockholm. Satt och käkade mat idag på vårat nya köksbord :). gott..

Imorn kommer kanske mormor & morfar hit så ska mormor & jag gå på stan lite. hehe!

image481
Morfar & jag.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0