Praktiken..

Praktiken igår gick bra, föruto matt en tjej som heter Anna som är bara 2 år äldre än mig tror att hon kan köra med mig bara för jag är praktikant, blää! och hon är ful också! Heeela tiden du gör det där, du kan gå med det är till disken, bla bla bla.. Men dom andra var ju trevligt. Är nere i kallskök den här veckan, as kallt, är i full gång med julbord. blää! Det ä'nda jag gjorde igår var typ att göra sill grejer, men det kanske blir bättre idag. börjar kl 17.00 idag och slitar kl 23.00, så det blir sent ikväll. Men hoppas på att det går bra och att den där Anna inte är där.. För då vet jag inte vad jag gör.

Jag tror att restauranggrejen inte är min grej, ont i ryggen och blir trött på allt å alla & trött p åatt laga mat. kul 3 år åt skiten. Är mer sugen på att stå o butik eller något sånt.

Aja ska gå och göra frukost nu sen bar ata det lungt, sen dra till praktiken. måste leta efter busse najg ska ta dit. svååårt.. Har så fruktansvärt ont i magen också, typ mår illa & det kniper i magen, blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0