party like a rockstar

image464
Jag saknar dig min lillsyster, saknaden är enorm,
Du har gjort mitt liv till ett bättre liv, dom 4 åren som du har funnits hos mig har varit dom
bästa, När jag inte är hemma hos er, så saknar jag dig så himmla mycket,
Ibland får jag dåligt samvete bara för jag inte har varit hemma på länge, men du kommer att
förstå sen när du blir äldre.
Men du sis du ska veta att jag ÄLSKAR dig enormt mycket och att jag saknar dig.
När jag kommer hem till Östervåla är det jämt det första du gör är att springer till mig, är med mig
hela dagen/kvällen, ibland blir du jobbigt, men jag vet ju att det är därför du
har saknat mig så mycket. På kvällarna är det jämt jag som får lägga dig och läsa en bok, och det gör mig glad.
Vi ses på JUlafton Fanny, jag älskar dig /  din syster.


" Min saknad till Fanny är enorm, ingen kan förstå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0