Julen närmar sig med raska steg

Då är det bara 7 dagar kvar tills det är julafton och idag fick jag lov,  Åkte bara fram och tillbaka till praktiken han klä på mig alla kock kläder och börjat fixa lite sill så kom Larsgunnar ner och frågade var jag gjorde där, hehe Så då var det bara at tåka hem, gick hem var ganska långt, men stannade till vid kungstredgården och kollade in deras julmarknad, inget att hurra för.. sen gick jag hem, väl hemma hade Kristoffer lunch så han träffa han en stund också!

Nu är det bestämmt på lördag ska jag åka hem till Josse (korre) ska bli så himmla kul, har inte träffat dig på hur länge som hälst. så ska jag sova där också, sen på söndagen kommer Kristoffe rhem till Östervåla så ska vi fira jul tillsamans. blir nog kvar i östervåla tills på onsdagen, sen åker vi nog tillbax till Stockholm. jag har ju dok jullov, men Kristoffer börjar jobba dirkekt.

NYÅR? Joo kanske äta middag med tjejerna & festa gärnet, eller bara vara hemma med Kristoffer.. Humm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0