Äntligen fredag

Gick upp vid 08.00 idag, jävligt tidigt för min del, tror inte jag har varit så tidigt uppe på jätte länge, jag sitter och väntar på att min lärare ska höra av sig (hon som är på min praktikplats), så jag vet när jag ska börja idag.. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Kristoffer ska ju på julfest med jobbet så är ju ensam hemma, får se om jag åker till Uppsala hem till Jossan, men är inte sugen på att gå ut eller festa nu när jag har ont i bröstet / magen, så får se vad min kväll består av, kanske laddar hem massa avsnitt av andra avenyn eller one tree hill och går och köper massa godis och bara njuter, vi får se.. På kvällen/natten kommer jag få hem en full Kristiffer.. Jobbigt. haha! Ska gå och städa lite har jag tänkt, sen bara vänta.. på bättre tider..

image468.

Äntligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0