19/12/2007

Nu är det riktigt kallt ute, men igen snö, känns lite tråkigt nu när det bara är 5 dagar kvar till julafton, men man får ju en mysig jul ändå utan snö får man hoppas, ska fira min jul med Kristiffer och hans familj men ska hem till min familj på dagen träffa syskonen. Är klar med alla julklappar men ska köpa en till, och det är till Fanny. får se vad det blir ska gå till BR-leksaker på fredag och kolla..

Idag ska jag bara ta det lungt, ska ut å en fika senare idag, och det ska bli mysigt hopas jag, sen fick jag ett sms från jobbet eller en från jobbet dör det stod att jag sk få 6 st latteglas och en vas, och sen mer efter jul från fiket, det känns bra att man har lite extra glas hemma..  Men nu ska jag gå och kolla på tv sen bar alängta tills jag ska gå ut i kylan ner till gallerian och fika, sen får man hoppas att Kristoffer kommer ner så han också kan fixa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0