The way i are,

Nu har man haft en låååång dag igen, men pratade nyss med Jossan, fick lite låtar av henne så nu har man nya låtar på mobilen. Är så avis på Jossan å Sara som åker till Bulgarien på söndag. JAG VILL OCKSÅ! Men nu har vi tänkt att vi ska åka nästa år, om nu alla kan fixa pengar :). Det blir då lite problem för mig, eftersom jag MÅSTE betala 1500 ´varje månad för att ta mig till SKOLAN, som inte hjälper mig att betala resorna till skolan å hem till stockholm, jävla piss skola. men jag ska snart sätta mig och skriva ett CV, så ska ajg försöka hitta ett jobb som jag kan ha på helger och efter skolan. (Inte mycket till fritid här häller) men men . jag vill inte att Kristoffer ska få betala allt. Men får hoppas att det blir bättre sen när jag slutar skolan å har fixar ett riktigt JOBB.
LÄNGTAR...!
LÄNGTAR..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0