ID

Igår efter Kristoffer kom hem från jobbet gick vi ner på stan och kollade, gick till clasolssons och köpte så vi kunde sätta upp spegeln i lägenheten sen köpte Kristoffer ett block till mig som jag ska ha till skolan, sen efter det gick vi till Hemtex och där hittade vi en duk som vi har satt på ett bord i sovrummet, så gick vi förbi konsum också däe vi köpte mjölk,bröd och aftonbladet =), Jag gjorde korv med pommes till middag medans vi kollade på det nya programet på kanal 5 ID, Vi trode det skulle vara roligare än vad det var..!

Kollade nyss på ekebys hemsida, kollade på alla köks klassers schema, han som har lagt upp schemorna är ju inte så duktig kan jag säga, ser inte eframemot att gå till kl 18.00 på fredagar direkt. men man får hoppas att det bara är tillfellet schema. Ja imorn är det dags för skolan då, dags att gå och lägga sig tididgt ikväll, får slippa mina tv program jag brukar se, vill vara pigg första dagen i skolan. Undrar hur min klass blir. hum? hoppas de blir bra!

Nu ska jag fixa tvätten och sen gå och kolla på tv, det kommer bli en riktig slappdag idag

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas det gick bra att börja skolan. själv njuter man av att vara ledig ;)

2007-08-21 @ 15:25:29
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0