Have a nice day!!

Vaknade för 10 min sen, låg en lapp bredvid mig, skriven fårn Kristoffer ♥, mysigt.
Gick direkt upp till skaferiet, tog en muffins jag bakade igår, hur gått som hälst. och nu funderar jag på vad ajg ska göra för lunch till Kristoffer, han kommer ju hem om 20 min. heeh!
Vart så glad när jag gick upp idag, för det är SOL ute, så funderar på att ta på mig bikini och gå ut och sola ett tag, behöver få lite mer bränna. haha!

Så nu är det bestämt imorn ska jag träffa Samantha i stan, hon kommer in med några klompisar till henne, men får se sen om hon sover kvar eller åker hem till Östervåla.

Nee nu ska jag gå och fixa upp lite här hemma, (vart LITE stökigt igår) sen tar jag nog på mig bikinin och går ut och solar.

Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0