EXKLUSIVT:

Har inte sovit så bra inatt, varit lite orolig (vet inte varför), men jag sommande till slut. När jag vakande runt 07.00 så var det inte nå fint väder alls , så jag var as arg för jag ahde ju bestämmt att jag skulle sola idag, men sen när kristofer kom hem på 10. rasten så sa han att det var fint väder. :D
Nu har sommaren äntligen kommit, så typiskt nu när skolan börjar om 15 dagar.
Gud bara 15 dagar kvar på sommarlovet, Mitt sista sommarlov, 

Men mitt sommarlov har varit bra ändå, ibörjan var de tlite segt, men som sagt den har varit bra, har flyttat hit till Stockholm med pojkvännen, sen fått jobbat på ett cafe,

Har haft en bra midsommar tillsamans med Irina och Jonas, sen på midsommar dagen var jag till Åland med mamma,samantha och morbror Tomhas.
Har träffat Ida Bergren också, gått på stan med henne,

Sen har jag varit på Allsång på skansen med Syrran, kollade på per gessle, Måns å någon brud till, sen kutade vi till centralen, där jag träffade Thilda från skolan, haha!

Sen har jag varit ute på krogen med tjejorna (utom Veronica), :( ,

Har haft Threse på besök här i Stockholm, när vi då bakade hemmagjord pizza.
Sen har Kristoffers mamma varit på besök, när vi då var på skansen, har varit på skansen med Krisotffer också. 4 gånger har jag varit på skansen den här sommaren, en gång med skolan,sen med syrran,sen med kristoffer.

Och tillsist med kristoffer & Carina , <3 haha! Sen var jag bjuden hem till Jossan på middag, tjejmiddag då vart det en SUPER kväll..

Och dom här sista veckorn har jag varit med Emma, vi har varit ute på krogen, varit hemma & käkat räkor, varit med petter och sånt. det har varit as trevligt. Jag har haft en as bra sommar.

Undrar vad som händer dom har sista 15 dagarna, ikväll åker jag nog till mormor & morfar, åker hem imorn igen,

Sen den 18onde är det The Voice konserten i Kungstredgården ;) Någon som vill gå? med mig?
Men nu ska jag gå ut  och sola lite.
Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0